Thursday, October 9, 2008

وحشتيني - كلماتي

Click the image to open in full size.

وحشتيني - كلماتي


Click the image to open in full size.



وحشنى صوتك من
[زمان]
وحشنى همسك فى نفس
[المكان]
وحشنى صمتك الحنون
من غيرك انا زى المجنون
حاسس انى سجين فى قصر
قلبى بيتعصر فى بعادك عصر
كان نفسى اعرف الاسباب
فـ هجر وقسوة الاحباب
حاسس بشيء غريب متغير
خلى قلبى انا يتحير
مرديتش اسأل حاجات كتير
مرديتش اخلى الموضوع كبير
مستغرب انا من نسيانك
معرفش ايه اللى جرالك
متصورتش مرة يعدى لحظة
من غير ما تقول وحشتنى !!
ده انت بعادك هدني !!
دلوقتى جاى تقسى
وتقول انى بنسى
طيب ازاى انساك
ده انا روحى وقلبى فداك
لو كان امتحان
اكيد انا هنجح فيه
ولو كان ده تقل
صدقنى مليش انا فيه
انا قلبى اكيد عشانك
مطرح مطروح وراك
اعمل ما بدالك
برضه هفضل وراك



يارب الكلمات تعجبكم
Click the image to open in full size.

1 التعليقات:

Temo said...

فرعون حلوة انا صاحب مدونة مشاهدة مباشرة ياريت تكلمنى على الاميل اميلى عندك كنت سالت على الشات تبيعة بكم

Post a Comment