Thursday, October 9, 2008

وداع - كلماتي

وداع - كلماتي

http://www.5foq.com/vb/uploaded/9055_1163121175.jpg


لية قلبى تكسره !!
وبسهولــه تدمره
ليه كده تسيبني ليه !!
هو انا عملت ايــه
وكمان من غير ليـه
بتهد كل اللى بينا
وده كله يحصل ف ثانية
ونسيت ليه انــــك
فيه قلب تانى جنبك
وتقول فكرت كتير !!
وحددت بإيدك مصير ..
قلب تانى للهـــلاك
قلب من غيرك مــات
قلب لو دورت مــره
تلقى مفيش قلب حبك زى حبه
كان احساسك معايا
كان كلامك من البدايه
خلاص نسيت كل اللى قلته
شكلك نسيت.. أيوه نسيت
ده انا لو عديت اللى نسيته
مش هيكفيني فيك سنة
أيوه.. فعلاً سنــــة
فعلاً من عمري فات سنة
مابقتش اعرف أفتكرها بأيه
يوم حبي ولا ميلادي
ولا اليوم اللى اتوفيت فيه
ياااه كنت بتمنى انى اشوفك
كان قلبى بيفرح لما يشوفك
دلوقتى حتى أخاف ألمحك
ده انت بتقول هدبحك
ورغم إنك جرحتني
ورغم إنك ألمتني
ورغم إنك عذبتني
انا مش هكرهـــك
انا مش هكرهـــك


------

شكرا لمتابعتكم

فرعون

2 التعليقات:

Anonymous said...

متشكر قوي علي تعليقك عندي و علي كلامك المؤثر دة بجد متشكر جدا :)

morgn said...

القصيده هايله شكراااااا والى الامام

Post a Comment